Moje ostatnie wpisy

  •   :: siema laski
Wakacje trwają, ja nudze się w domu albo odpierdalam z Lexi ;)
Soundcheck na 5SOS? KURWA

    99 miesięcy temu

  •   :: siema! 
nie mam ochoty zabardzo notki ogarniać no ale cóż poświece się... XD
niedawno &qu

    99 miesięcy temu

  •   :: powrót do przeszłości? ja napewno XD
siema, jest spoko, zdalam to napewno.
Liceum wybrane

    99 miesięcy temu

  •   :: ucze się kill me please.
nic mi sie dzisiaj nie chce ale to nie nowość :))
przeraża mnie wizja powro

    103 miesiące temu

  • siema Kasia siema Przemek :))  :: Cześć! Co u was? Bo u mnie zjebanie :))))
Czekam na telefon już miesiąc i pół i GOWNO.
Ha

    104 miesiące temu

  •   :: siema!

    104 miesiące temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Wyślij na komórkę

Włącz muzykę/film

siema laski

Wakacje trwają, ja nudze się w domu albo odpierdalam z Lexi ;)

Soundcheck na 5SOS? KURWA KOCHAM CIĘ BABCIU!!!!!!

Ogólnie chce żeby ta notka była o tym soundcheck'u lub mg z the vamps ;)

są jakieś soserki albo vampette?

No nic wracając, babcia moja kochana dzisiaj zadekralowała się do dania mi hajsu na soundcheck z 5 secons od summer lub m&g z the vamps. Może i sie chwale ale chuj na to klade bo niesamowicie sie ciesze. Wkoncu spelniam swoje marzenia! 

4 sierpnia wyjezdzam do UK!!!!!!! NJJFKSJFKSG Takze bye bye polsko na 6 dni ;))))))

Ogólnie to u mnie spoko a co u was?

Kocham was!

Bye.

Link do wpisu:

Komentarze

madox
99 miesięcy temu

fajne :)

madox: fajne :)

odpowiedz

marrta
99 miesięcy temu

śliczna ;)

marrta: śliczna ;)

odpowiedz

cojakcoalefajnajes
tes

99 miesięcy temu

no fajnie ;3 :*

cojakcoalefajnajestes: no fajnie ;3 :*

odpowiedz

wobiektywienikona
99 miesięcy temu

Piekna fotka :)
Zapraszam do komentowania :)

wobiektywienikona: Piekna fotka :) Zapraszam do komentowania :)

odpowiedz

ehehhss
97 miesięcy temu

fajnie :D

ehehhss: fajnie :D

odpowiedz

frankyy
97 miesięcy temu

Śliczna < 3 zapraszam do mnie ; 3 +

frankyy: Śliczna < 3 zapraszam do mnie ; 3 +

odpowiedz

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: siema laski
Wakacje trwają, ja nudze się w domu albo odpierdalam z Lexi ;)
Soundcheck na 5SOS? KUR

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

Pozostałe (25)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

  • dane ukryte

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki