Moje ostatnie wpisy

  •   :: siema laski
Wakacje trwają, ja nudze się w domu albo odpierdalam z Lexi ;)
Soundcheck na 5SOS? KURWA

    99 miesięcy temu

  •   :: siema! 
nie mam ochoty zabardzo notki ogarniać no ale cóż poświece się... XD
niedawno &qu

    99 miesięcy temu

  •   :: powrót do przeszłości? ja napewno XD
siema, jest spoko, zdalam to napewno.
Liceum wybrane

    99 miesięcy temu

  •   :: ucze się kill me please.
nic mi sie dzisiaj nie chce ale to nie nowość :))
przeraża mnie wizja powro

    103 miesiące temu

  • siema Kasia siema Przemek :))  :: Cześć! Co u was? Bo u mnie zjebanie :))))
Czekam na telefon już miesiąc i pół i GOWNO.
Ha

    104 miesiące temu

  •   :: siema!

    104 miesiące temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Ja

Imię:tommo ruchacz.

Wiek:ukryty

Adres e-mail:ukryty

Województwo:Za granicą

Miasto:Wielka Brytania

Numer gg:ukryty

Płeć: Kobieta

 

Kilka słów o mnie:

  :: ja pieprzę muszę sieu moich zajebistych kwestii nauczyć :> 
Dziękuję Adamowi , że w swoi


Księga gości

Gość: ptjxgoZpuvdH
111 miesięcy temu

Sharp thkiinng! Thanks for the answer.

Dodaj wpis do księgi gości

nick/imię:

Jeżeli jesteś już użytkownikiem, zaloguj się.
Jeśli nie masz konta załóż je za darmo.

treść wpisu:

Zapisz

Znajomi

Pozostałe (25)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

  • dane ukryte

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki